Page 45 of 100 FirstFirst ... 354142434445464748495595 ... LastLast
Results 441 to 450 of 992

Thread: Spam 25

  1. #441
    Fifty Fifty Member Evil_Cake's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Z'ha'dum
    Posts
    5,552
    Quote Originally Posted by N_Top View Post
    So. That Breaking Bad.
    yep *drinks beer*

  2. #442
    Lord of Death jubeh's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Space
    Posts
    12,780

  3. #443
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,942
    We talkin' pooper or baby-maker?
    <My comic
    .................................................. ......................."Mind-controlling you into thinking this is awesome."

  4. #444
    3000th Member Byakuran's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    3,405
    Oh god, i saw that on reddit haha

    Apparantly it's from a taiwanese commercial, the guy is a famous japanese AV-artist and its promoting condoms for your fingers :')
    The guy's nickname was ' Godhand 'i think...
    Quote Originally Posted by Togame
    Cheerio

  5. #445
    One Thousand Member Hell_Baron's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    1,536
    Finger condoms promoted by a guy nicknamed Godhand.
    And I thought Japan and Russia where the only ones that dabbled in the crazy shit

  6. #446
    Fifty Fifty Member Evil_Cake's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Z'ha'dum
    Posts
    5,552
    cant peeps just wear some dishwashing gloves

  7. #447
    Moderator Psy's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    I call it many names. The two that seem to be most accurate tho are "Hell" and "Work".
    Posts
    1,346
    No because dish washing gloves are for preventing slippery things from moving while you handle them. A condom promotes things being wet and slippery.

  8. #448
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,942
    That is if you're going into something also wet and slippery, otherwise that shit gets super dry and the latex just starts tugging away between your dry ass hand, then it gets so easy to rip through, it's like wtf man. So you toss on another and finish up really quick cause it'll dry out again.
    <My comic
    .................................................. ......................."Mind-controlling you into thinking this is awesome."

  9. #449
    Fifty Fifty Member Evil_Cake's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Z'ha'dum
    Posts
    5,552
    cant peeps just wear some welding goggles

  10. #450
    ハリセン クラプ Ace Pitcher Hayashida's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    PEPSI
    Posts
    9,149
    i like the "let's fingering" part written in comic sans, especially because I can imagine a japanese guy saying it super enthusiastically in a cool voice

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •