Page 6 of 11 FirstFirst ... 2345678910 ... LastLast
Results 51 to 60 of 110

Thread: Dark Souls 2

  1. #51
    ハリセン クラプ Ace Pitcher Hayashida's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    PEPSI
    Posts
    9,190
    Want to play tomorrow after work?

  2. #52
    Lord of Death jubeh's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Space
    Posts
    12,829
    aight

  3. #53
    ハリセン クラプ Ace Pitcher Hayashida's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    PEPSI
    Posts
    9,190
    K i'll msg you on skype when im home

  4. #54
    101 Dalmations Member
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    138
    After seeing this thread i downloaded Dark souls 1 but it took me one hour kill only one zombie . well this is some difficult shit

  5. #55
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,993
    Been playing nothing but Dark Souls 1 for the past few days. Beat Quelaag like a day and a half ago, and since then I've gone from like level 65 to level 93 which I am now, and I think I may be overpowered, lol. Whole game gets a -lot- easier with a good weapon, thankfully I traded out the Drake for the Zweihander.

    Now I just need to figure out how to beat invaders that can teleport-backstab me every time, no fail. PvP just pisses me off more than anything.
    <My comic
    .................................................. ......................."Mind-controlling you into thinking this is awesome."

  6. #56
    Sir-Mass-a-Lot Sylux's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    7,529
    drake is noob weap gj m8. also the backstabs r from lag (aka lagstabbers). it shows up legit on their screen.
    Last edited by Sylux; 03-24-2014 at 04:59 PM.

  7. #57
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,993
    Yea, I got a strength of 50 right now, so I'm trying to figure out if I should trade my Zwei +15 for one of the dragon weapons I have. I've also been to Ash Lake so I got a bunch of dragon scales to work with, but I dunno yet.
    <My comic
    .................................................. ......................."Mind-controlling you into thinking this is awesome."

  8. #58
    101 Dalmations Member
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    138
    i m like stuck with the bone skeletons forever

  9. #59
    Lord of Death jubeh's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Space
    Posts
    12,829
    The belfry in ds2 is rad as hell. John and I had some epic battles vs some chumps. Only lost one fight because a dude managed to backstab me while I was mid-roll. Turned on the region lock and it didnt happen again.

  10. #60
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,993
    Quote Originally Posted by arsland View Post
    i m like stuck with the bone skeletons forever
    If you're still at the beginning, for the love of god DO NOT go to the graveyard yet.

    Oyea, just beat the game for the first time today, that was kewl.
    <My comic
    .................................................. ......................."Mind-controlling you into thinking this is awesome."

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •