Page 29 of 43 FirstFirst ... 1925262728293031323339 ... LastLast
Results 281 to 290 of 426

Thread: Great Empire of Gunzeticus

  1. #281
    999 Knights Member Gedeon's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Boljevci, Serbia
    Posts
    1,616
    i would have a wall only for Gunz's-art-stuff-that-reminds-me-of-posters!!!!
    Problem?
    Quote Originally Posted by GunZet View Post
    Mmm, yes, considering he's Serbian, he might.... overwork the ladies. Don't need that.

  2. #282
    Sir-Mass-a-Lot Sylux's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    7,448
    I... I have a GunZet folder in my Pictures library... >_>

  3. #283
    the only thing I can think of saying is your air bird's wings look a tad funny. Birds wing feathers are devided into three sections, long, medium and short. The short are tight and can be drawn with a line, but the medium are between the others, and should at least have a squiggle...

  4. #284
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,902
    K, way late on the replies, but thanks all of you haha.

    Well, lately I've come across the abilities of Dynamesh in Zbrush4R2, and it is amazing. I've been working on these two.



    I'm thinking of stretching out the hind-legs on the demon, to give it a more powerful stance.

  5. #285
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,902
    More dynamesh doodlin' around, except I'm taking more time on this one, since I have a concept I'm going off of.
    Started with this doodle, and so I'm trying to stick close to it.


    Here's the work in progress

    I may either completely get rid of the cloth part, or just redo it with a base mesh in Max.

    Oh. And a face.
    Last edited by GunZet; 11-20-2011 at 03:54 AM.

  6. #286
    999 Knights Member Gedeon's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Boljevci, Serbia
    Posts
    1,616
    All is good, id say that the drawing f that head misses a little bit of a..... well.......head. Other then that all is good. Could i just ask when you do stuff 3d you always use the mirror option right? Also any tips on Sculptris, tried Zbrush but its way complex for a 3D noob like me. Love the little details on the 3D head gear
    Problem?
    Quote Originally Posted by GunZet View Post
    Mmm, yes, considering he's Serbian, he might.... overwork the ladies. Don't need that.

  7. #287
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,902
    Lol, I have a problem with over-stylizing head and face size.
    Also, yea I like Sculptris. I use it every once in a while, basically, use the crease tool for those sharp hard edged details. When stuff gets messy, press the divide button, but not too many times. And try to work loose. Zbrush isn't all that hard actually, once you get used to it...I'm still sort of a 3D noob myself. Got a long ways to go.

    Update on the Eater. Rough up one of the rings on it's back as a test, think turned out ok. Did some more work on the face, details on the stomach. And added the teeth to the necklace.

  8. #288
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,902
    Updates.


    I did what I said I'd do, and remade the cloth in 3Ds Max. And while I was at it, added in some strings. I'm getting close to the finish line with this one.

  9. #289
    Fifty Fifty Member Bacon_Barbarian's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Elizabeth's Court
    Posts
    5,814
    The face-mesh isn't based on your sketch is it? For while it is not by any means a bad face, it really doesn't resemble your sketch.
    My AA thread - Updated 06/28/14

    Quote Originally Posted by Celestial-Fox View Post
    You're my favorite.

  10. #290
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,902
    Nope, not based on the sketch.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •