Page 2 of 18 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 11 to 20 of 177

Thread: GTA V: Feuding Crews Edition

  1. #11
    ハリセン クラプ Ace Pitcher Hayashida's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    PEPSI
    Posts
    9,185

  2. #12
    Lord of Death jubeh's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Space
    Posts
    12,826
    I think the coolest part is car insurance

  3. #13
    ハリセン クラプ Ace Pitcher Hayashida's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    PEPSI
    Posts
    9,185
    man you can invest in stocks and real estate also, idk why but thats rad to me

  4. #14
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,987
    I don't get it, all of that sounds boring as hell. Am I missing something? Lol or just an old man.

    Edit: Yknow what, I haven't played a good GTA game since SA, so maybe I've forgotten GTA can make the most boring thing kind of fun.
    <My comic
    .................................................. ......................."Mind-controlling you into thinking this is awesome."

  5. #15
    ハリセン クラプ Ace Pitcher Hayashida's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    PEPSI
    Posts
    9,185
    gunzet get it on ps3

  6. #16
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,987
    I gotta get my PS3 back first, lol. Unfortunately I won't have it back until maybe October, so I just gotta settle with the 360 version.
    <My comic
    .................................................. ......................."Mind-controlling you into thinking this is awesome."

  7. #17
    ハリセン クラプ Ace Pitcher Hayashida's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    PEPSI
    Posts
    9,185
    yeah don't get the 360 version, just wait for PS3. Unless you want the game on 2 discs and need a USB to install it

  8. #18
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,987
    I'm getting the 360 version either way actually, lol. If a game's cross-console, I'll more than likely choose Xbox as my console of choice if it's not available on PC (with some exceptions). I only get PS3 exclusives, only non-exclusive PS3 game I've ever bought was SSX.
    <My comic
    .................................................. ......................."Mind-controlling you into thinking this is awesome."

  9. #19
    ハリセン クラプ Ace Pitcher Hayashida's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    PEPSI
    Posts
    9,185
    ur choices are bad and u should feel bad. consider our crews enemies now.

  10. #20
    Sir-Mass-a-Lot Sylux's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    7,520

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •