Page 6 of 11 FirstFirst ... 2345678910 ... LastLast
Results 51 to 60 of 105

Thread: The Assassin's Creed Series Thread

  1. #51
    Lord of Death jubeh's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Space
    Posts
    12,782
    Drop the rpg stuff he can learn on his own. Talk about asscreed.

  2. #52
    Quote Originally Posted by GunZet View Post
    Sometimes I wish ACII had the option to just walk and fall off of shit. Far too many times have I gotten stuck looking down off a ledge that I just wanted to walk off of, onto a balcony. So I either climb down off of it which irritates me, or try and jump, and seeing as though Ezio only knows how to propel himself off stuff like a rocket, I go flying to the next building, or the ground. Ugh.
    Yeah, I realised that happens sometimes. The controls sometimes get a bit clunky and sorta ruined the immersion of the game. I remembered I wanted to jump to another rooftop and I ended up jumping down to my death instead (don't ask what happened. It just did. ) I hope Ubisoft would improve that on ACIII at least.

  3. #53
    Fenn
    Guest
    Yeah have a quick-drop or something so I can fall immediately. Also some way to control how far I jump horizontally. I hate trying to jump to a lower roof and instead to a super jump all the way to the ground (and my death).

  4. #54
    So basically things Ubisoft needs to improve on ACIII:

    - New ways of gameplay interaction (enemies, environments, etc).

    - Better "maneuverability" with the controls.

    - Avoid a story that seems pointless in any direction other than being a moneypot (It's starting to look that way).

    It's definitely time. Revelations way fun, but it seems they are just repeating the ideas of Brotherhood and nothing much has actually improved other than bomb crafting.

  5. #55
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,945
    Yea, but MORE attention towards the maneuverability than anything else, I'd say.

  6. #56
    999 Knights Member jaidurn's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    1,690
    Yeah, the maneuverability is a huge part of why I play.
    Quote Originally Posted by Conversation
    Seefy: QUICK HIDE YO KIDS
    Sylux: WHAT ABOOT MY WIFE?
    Seefy: QUICK HIDE JAI

  7. #57
    Palindrome Member ClockHand's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    4,789
    I bet the next AC is going to have a new implement (like the hook in ACIII) and that's all.

  8. #58
    999 Knights Member jaidurn's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    1,690
    Hey, it could be like MW2.5 and have nothing new.
    Quote Originally Posted by Conversation
    Seefy: QUICK HIDE YO KIDS
    Sylux: WHAT ABOOT MY WIFE?
    Seefy: QUICK HIDE JAI

  9. #59
    Palindrome Member ClockHand's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    4,789
    yeah it could, but I believe in Ubisoft, I believe they can do a almost unperceptive and unnecessary change in their games.

  10. #60
    999 Knights Member jaidurn's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    1,690
    I dunno, they made the just dance games and they're pretty bad.
    Quote Originally Posted by Conversation
    Seefy: QUICK HIDE YO KIDS
    Sylux: WHAT ABOOT MY WIFE?
    Seefy: QUICK HIDE JAI

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •