Page 35 of 277 FirstFirst ... 253132333435363738394585135 ... LastLast
Results 341 to 350 of 2761

Thread: Random Video Game Talk

  1. #341
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,978
    I'm regretting not buying Binding of Isaac when it was on sale the first million times. But the flash demo of it seems to be pretty good.
    <My comic
    .................................................. ......................."Mind-controlling you into thinking this is awesome."

  2. #342
    Lord of Death jubeh's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Space
    Posts
    12,812
    I bought it for puuchan the other day. Its only like 5 bucks.

  3. #343
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,978
    I knowwwwww, but I've already spent sooo much, lol.
    <My comic
    .................................................. ......................."Mind-controlling you into thinking this is awesome."

  4. #344
    Devilish Member Inksprout's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    756
    I felt so accomplish when I managed to beat that game XD

  5. #345
    One Thousand Member Regantor's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1,949
    Quote Originally Posted by GunZet View Post
    This was my first Mechwarrior, back on the SENS.
    Was actually my first MW game aswell, 'cept I had the Genesis version. :3

    But bleg, yeah. 2 was sexelent, and 4Mercs is probally one of the best mecha games out there wholesale. The fact that it is now free is just... Wow.

    Mechassault was actually okay, but the basic problem was that the Armoured Core games were always so much better at the arcadey thing. Even Robotech Battlecry, which uses the same engine but sticks you in a transforming fighter, kinda just feels stiff in comparison. In mecha sim games, it's fine; You're supposed to be all stiff and heavy. But not there.

    Actually on the fence about AC5 vs Mechwarrior online now, anyway.

    In other news;



    +

    HD

    =


  6. #346
    Ying Yang Member Sconethief's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    86
    I really liked Mechassult 2, the last boss was a pain to beat though. Can't wait for the Jet set radio re-release, and its on PC, so double win

  7. #347
    ハリセン クラプ Ace Pitcher Hayashida's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    PEPSI
    Posts
    9,168
    Has anyone heard any news on a possible release date for the new Jet Set?

  8. #348
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,978
    April 1st.
    <My comic
    .................................................. ......................."Mind-controlling you into thinking this is awesome."

  9. #349
    ハリセン クラプ Ace Pitcher Hayashida's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    PEPSI
    Posts
    9,168
    HOOOOLY shit

  10. #350
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,978

    Last edited by GunZet; 03-07-2012 at 12:38 PM.
    <My comic
    .................................................. ......................."Mind-controlling you into thinking this is awesome."

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •