Page 42 of 49 FirstFirst ... 32383940414243444546 ... LastLast
Results 411 to 420 of 484

Thread: What Game(s) Are You Playing?

  1. #411
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,847
    MC just had a lot more physical attributes at a younger age than the others did, therefore making him, Jorge, and Cal-141 the supreme badasses.

  2. #412
    For Sparta! weez18's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    wonderland ^^
    Posts
    313
    can anyone tell me y im getting deranked in mw3 -__- its really annoying lol

  3. #413
    Sir-Mass-a-Lot Sylux's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    7,447
    Cuz you suck?

  4. #414
    Lord of Death jubeh's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Space
    Posts
    12,666
    Real talk itt

  5. #415
    Ruler of the Seventh Empire GunZet's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Preparing the laser beam, we're gonna use it tonight.
    Posts
    11,847
    Been getting back into New Vegas recently. Finally, I got he same feel of adventure I had in FO3 back. Now I can actually enjoy the damn game.

  6. #416
    Fifty Fifty Member Evil_Cake's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Z'ha'dum
    Posts
    5,483
    congrats

  7. #417
    Teacup Ninja Tots Cloudy's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Australia
    Posts
    824
    I started playing Pandora Saga a free mmorpg, pretty fun so far :3

  8. #418
    For Sparta! weez18's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    wonderland ^^
    Posts
    313
    Quote Originally Posted by Sylux View Post
    Cuz you suck?
    aha not even im a super no life in tht game ive gotten a bunch of moabs n im prestige 10 ^^..but seriously i was deranked like 32 lvl's idk y i think it might have been a problem with the servers saving my progress o well ^^..o n i started playing dead rising 2: off the record n picked up limbo( for five bucks its pretty damn entertaining,i love this game) lol

  9. #419
    999 Knights Member Matt's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Michigan
    Posts
    1,381
    Just bought Cave Story+ in the latest Humble Indie Bundle. Got stuck in the original, but replaying it, it has become my favorite game of all time.

    I don't toss that title around. Before today, I have never, even once, claimed another game to be my favorite. Cave Story is just that good.

  10. #420
    Lord of Death jubeh's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Space
    Posts
    12,666
    I disagree, it's a very good game, but i think Donkey Kong is your favorite game of all time.

    No but seriously it is pretty rad.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •