PDA

View Full Version : MT Skype Topic: Saturday 25th WHAT TIME? RIGHT NOW.



Pages : 1 [2] 3 4

GunZet
04-02-2011, 09:00 PM
I might be there.

jubeh
04-03-2011, 02:59 PM
So what's the deal

Evil_Cake
04-03-2011, 03:48 PM
idk

jubeh
04-03-2011, 03:50 PM
I guess we can do it later in the day since magzooka doesn't have to sleep early

Byakuran
04-03-2011, 04:06 PM
Magzilla xD

i have people over right now >_>

pajamajam
04-03-2011, 05:47 PM
Turns out I got my schedule mixed up and I do have to be up early, but I don't feel like going to bed while the sun's still up today.

jubeh
04-03-2011, 06:26 PM
Sup guys

Evil_Cake
04-03-2011, 06:37 PM
wut

jubeh
04-03-2011, 06:39 PM
Get on skype everyone.

Set on gkype everyone.

Oet en gkype sveryyone

pajamajam
04-03-2011, 07:12 PM
Hey.

Hey.

Hey.

Hey.

Hey.

Hey.

Hey.

Get on Skype.

Ozzaharwood
04-03-2011, 07:30 PM
This thread is so pointless

Evil_Cake
04-03-2011, 07:31 PM
whys everything gotta have a point, man

pajamajam
04-03-2011, 07:32 PM
Why is it pointless.

GunZet
04-03-2011, 08:00 PM
I use my fingers to point out your flaws!
Pointless? I think not.

pajamajam
04-03-2011, 08:04 PM
Hey Gunzet, you shold get on Skype.

GunZet
04-03-2011, 08:12 PM
I would, but eh. My connection isn't too good right now, wouldn't be able to do mic. Maybe next time lol.

pajamajam
04-03-2011, 08:15 PM
The hell man.

GunZet
04-03-2011, 08:22 PM
Listen bro. Deal with it bro. Damn bro.

pajamajam
04-03-2011, 08:24 PM
You're so mean.

GunZet
04-03-2011, 08:49 PM
It's how I get the ladies.

jubeh
04-04-2011, 12:04 AM
Sorry cake my computer crashed.

Skype was a bust btw.

GunZet
04-04-2011, 12:06 AM
Cause I wasn't there. Sorry guys.

Byakuran
04-05-2011, 05:45 PM
Right now?

im so tired and high from pills lets skype.

Evil_Cake
04-05-2011, 05:47 PM
skype on a tuesday.. woah

Byakuran
04-05-2011, 06:24 PM
nvm, sleeping pillz are kicking in, my bad

Evil_Cake
04-05-2011, 06:27 PM
sleeping pills eh

pajamajam
04-05-2011, 09:58 PM
I think we should do one on Thursday.

Evil_Cake
04-05-2011, 10:19 PM
why thor's day?

jubeh
04-05-2011, 10:23 PM
Iduno if I ever want to do one after what happened last time

GunZet
04-05-2011, 10:42 PM
Nah. Thursday just can't work.

Psy
04-06-2011, 02:52 AM
Iduno if I ever want to do one after what happened last time

What was it? Im quite interested now.

Byakuran
04-08-2011, 03:09 PM
How about now?

jubeh
04-08-2011, 03:28 PM
Okay

GunZet
04-08-2011, 03:36 PM
Nokay.

Byakuran
04-08-2011, 03:46 PM
James come on then

jubeh
04-08-2011, 03:47 PM
Um Im online what the h

Byakuran
04-08-2011, 03:51 PM
Ohke i see it NOW,

Other people join us.

indescribable
04-08-2011, 04:36 PM
I'm good for sometime this Sunday, if anyone's around.

Edit: Never mind, computer just got fried.

Hayashida
04-08-2011, 05:40 PM
Anyone who is not a loser will get on skype now, so unless you're a loser you best be gettin' on.

Byakuran
04-08-2011, 06:03 PM
haya come back man, im back as well

GunZet
04-08-2011, 06:28 PM
I'm a loser.

Hayashida
04-08-2011, 08:13 PM
tsh what a loser

Byakuran
04-11-2011, 02:30 PM
ily John.

Also is there anyone who want to plan a convo... cuz if we dont plan it and randomly do it, it sometimes is awesome but other times no one shows up and its all akward.

Hayashida
04-11-2011, 02:33 PM
Yeah it's good when there's lots of people. Also I sent a message to ceta about skype so hopefully when he's online next, he'll see it and come on maybe.

jubeh
04-11-2011, 04:22 PM
The last few skypes have been disheartening and its safe to say I have lost faith in all of you.

Hayashida
04-11-2011, 05:03 PM
Hey don't blame us, at least we were there trying. It's the people who don't show up who should be getting a bad rap.

GunZet
04-11-2011, 05:17 PM
Son, I am disappoint.

Byakuran
04-11-2011, 05:30 PM
No U.

So that why we are planning now jubeh, so we dont get those bore ones anymore.... we did had some good ones though sometimes.... but yeah planning.

pajamajam
04-11-2011, 09:34 PM
I'm off tomorrow and Wednesday, and I don't have to work early Thursday or Sunday so I'll be available.

jubeh
04-11-2011, 09:44 PM
Im free tomorrow and wednesday too I guess. Also maggie I have to tell you about this wild dream I had.

ladyannette
04-11-2011, 09:54 PM
Can I join in? :3

jubeh
04-11-2011, 09:58 PM
Yes if you pass the three sacred trials

ladyannette
04-11-2011, 09:59 PM
I'm a vampire. Hit me with your best shot. If it isn't Holy Water, I'll survive.

jubeh
04-11-2011, 10:11 PM
All three trials involve holy water

ladyannette
04-11-2011, 10:13 PM
Well, I declare them racist, then. :P

jubeh
04-11-2011, 10:15 PM
Okay file your appeal and I will get back to you in 6 to 8 weeks then.

Hayashida
04-11-2011, 10:18 PM
Tomorrow will be best for me, but I think Wednesday will work as well.

pajamajam
04-11-2011, 10:18 PM
Im free tomorrow and wednesday too I guess. Also maggie I have to tell you about this wild dream I had.

That's kinda creepy man.

jubeh
04-11-2011, 10:19 PM
Man its nothing weird chill out

pajamajam
04-11-2011, 10:20 PM
Good, creeper.

jubeh
04-11-2011, 10:22 PM
Mannnnnn

Hayashida
04-11-2011, 10:23 PM
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaan

jubeh
04-11-2011, 10:25 PM
Really

Evil_Cake
04-11-2011, 10:27 PM
u gotta shorten it to mn

ladyannette
04-12-2011, 12:41 AM
*files complaint*

Get to it NOW or I'll eat you!

jubeh
04-12-2011, 01:38 AM
Who even eats people anymore

Byakuran
04-12-2011, 06:03 AM
maaan maggie i had a cool dream 2 i was in class with all mt people D:,, like you jubeh john erika linz..cyp wolf blablabla ebyrone i know from mt was in that class ... it was so funny

oke i have a test thursday Hmmm.. ill see if i can get on tomorrow/today

Hayashida
04-12-2011, 02:18 PM
Are people good for today? If so what time.

ladyannette
04-12-2011, 02:23 PM
I'm on pretty much all the time.

and Jubeh, I'm a vampire, remember?

Hayashida
04-12-2011, 02:28 PM
Okay uh, I've got to get some laundry started and then I've got to have a shower. Also I should probably grab a bite to eat.

Byakuran
04-12-2011, 03:29 PM
Cool story bro.

i cant today :/ i have school early tomorrow. ill be out tomorrow learning 2 i think Sorry bro's

jubeh
04-12-2011, 03:32 PM
Man f you guys

Byakuran
04-12-2011, 03:33 PM
What man, you dont like talkin to me either way man.

Well the vampire you maggie and john will be on right? so itll be fun

jubeh
04-12-2011, 03:34 PM
No john wont

Byakuran
04-12-2011, 03:36 PM
What ?

jubeh
04-12-2011, 03:38 PM
And the vampire needs to add baseballjubeh

Hayashida
04-12-2011, 03:39 PM
I've already made plans since no one was like "oh this time is when we should do it". I can be on tomorrow though.

pajamajam
04-12-2011, 03:41 PM
why don't we try for tomorrow?

Byakuran
04-12-2011, 07:07 PM
What about cake wolf, baha and stuff ? what happened to egoslip btw D: he was cool to talk with in vchat gb...

ladyannette
04-12-2011, 07:09 PM
I won't be on tomorrow cuz of stupid church stuff. :p

jubeh
04-12-2011, 07:11 PM
What kind of vampire goes to church

ladyannette
04-12-2011, 07:13 PM
This one does because her "parents" make her.

Evil_Cake
04-12-2011, 07:19 PM
i could get on tomorrow before 4:30 and after like 8ish

Delphinus
04-12-2011, 07:20 PM
This one does because her "parents" make her.

Kill them and drain their blood.

ladyannette
04-12-2011, 07:41 PM
Kill them and drain their blood.

Unfortunatly, I need them for now.

ClockHand
04-12-2011, 08:28 PM
Unfortunatly, I need them for now.

to drive you at school?

what would dracula says about you?

ladyannette
04-12-2011, 08:42 PM
I actually don't go to school, I'm homeschooled. I need them because they're paying for my school and my driver's ed and my current living situation. In just over a year, however, I will be married and I will probably kill them then for being pains in my rear and purposly making my life miserable.

jubeh
04-12-2011, 08:43 PM
Who even gets married anymore

ClockHand
04-12-2011, 08:45 PM
Then she is going to have a baby and the circle of domined and dominated is going to rise again.

Beautiful life.

jubeh
04-12-2011, 08:46 PM
And divorce rates are at an all time high

ladyannette
04-12-2011, 08:50 PM
:p I won't be like my parents. I assure you.

ClockHand
04-12-2011, 09:02 PM
Who saids you would be the dominator?

GunZet
04-12-2011, 09:17 PM
I just got married.

jubeh
04-12-2011, 09:55 PM
Who's the lucky man gunzet

Hooooooo

Hayashida
04-12-2011, 11:51 PM
hahaha... gunzet is gay...

butternut
04-12-2011, 11:56 PM
Shall we make a "Congrats Gunzet!" thread? =P

GunZet
04-13-2011, 12:04 AM
Lmao..you guys.

Byakuran
04-13-2011, 03:27 AM
Who's the lucky man gunzet

Hooooooo

OooooooH

Hayashida
04-13-2011, 01:00 PM
So what time today, guys.

Sylux
04-13-2011, 01:36 PM
I could maybe hop on at 1900 Eastern for half an hour before I get my work done.

jubeh
04-13-2011, 01:42 PM
I dont get out of school until 3 so I wont be home until around 4.

ClockHand
04-13-2011, 01:44 PM
I don't get out off classes until the 18:30 so I'm not going to be in home until the 19:40.

Hayashida
04-13-2011, 01:55 PM
Okay. I've got to go drop off more CV's anyway. So later is good.

GunZet
04-13-2011, 02:31 PM
The internet counts as a social life these days. Duh, why does FaceBook exist noob.

butternut
04-13-2011, 02:42 PM
Facebook exists so that millions of people waste their time, and so that Zuckerberg makes millions of bucks.

GunZet
04-13-2011, 02:51 PM
Don't use Facebook. I've said this many tiems.

butternut
04-13-2011, 03:19 PM
I can't not use facebook when everyone else around me does. Sometimes I come to know of things/events happening around through fb. It's that bad.

ClockHand
04-13-2011, 03:22 PM
I can't not use facebook when everyone else around me does. Sometimes I come to know of things/events happening around through fb. It's that bad.

I don't use facebook and everyone around my use it. This is called "loyal to your principles".

GunZet
04-13-2011, 03:40 PM
I don't use facebook and everyone around my use it. This is called "loyal to your principles".

This guy has it right.

butternut
04-13-2011, 03:59 PM
I'd be almost alienated. you see, fb is a publicity medium for everyone here.

pajamajam
04-13-2011, 04:12 PM
I used FB, but I think I've only got like 30 friends.

jubeh
04-13-2011, 07:24 PM
Are we still doing this

Delphinus
04-13-2011, 07:34 PM
I don't use facebook and everyone around my use it. This is called "loyal to your principles".
It's also called 'having no social life' unless you live right next door to all of your friends.

pajamajam
04-13-2011, 07:37 PM
Are we still doing this

I hope so.

Delphinus
04-13-2011, 07:44 PM
I'm connected.

pajamajam
04-13-2011, 08:14 PM
People, get on Skype. Now. Or there will be dire consequences.

Delphinus
04-13-2011, 08:17 PM
pajama what is your skype name

pajamajam
04-13-2011, 08:27 PM
bubblenipples

GunZet
04-13-2011, 08:47 PM
lmfao

pajamajam
04-13-2011, 09:05 PM
Hey you should get on skype.

Evil_Cake
04-13-2011, 09:34 PM
are u guys still on

pajamajam
04-13-2011, 09:35 PM
Yes, somehow. Now get the hell on skype.

jubeh
04-13-2011, 09:39 PM
Get on cake I'll kill you

Evil_Cake
04-13-2011, 09:41 PM
why shld i get on if ur going to kill me

jubeh
04-13-2011, 09:42 PM
You die either way

jubeh
04-13-2011, 10:33 PM
What happened

Evil_Cake
04-13-2011, 10:34 PM
is the convo still going

jubeh
04-13-2011, 10:37 PM
Another failure. I'm done with these.

GunZet
04-13-2011, 10:38 PM
A good Skypo only comes once in a while and you guys are trying them every other day. Let it regather its chi!

jubeh
04-13-2011, 10:45 PM
That's a valid point except the part when everyone agrees on a day and nobody shows up

Hayashida
04-13-2011, 11:13 PM
I got home later than I thought I would. Are you guys still on though

Evil_Cake
04-13-2011, 11:16 PM
idk maggie went bonkers so it ended

Hayashida
04-13-2011, 11:16 PM
gramma maggie needs to stay on her meds

Evil_Cake
04-13-2011, 11:45 PM
also gotta plan a time as well as day

pajamajam
04-14-2011, 06:37 AM
I think I took a sleeping pill last night instead of an allergy pill.

ClockHand
04-14-2011, 09:09 AM
sorry guys but I have classes in the morning (i'm in classes right now). So I couldn't stay any longer.

Jake
04-16-2011, 09:57 PM
Vd8drum, add me if you want.

Byakuran
04-18-2011, 02:20 PM
I didn't even know there was one... i was on last night man i culdve joined :/

im cool for wednesday.

jubeh
04-18-2011, 02:23 PM
Yeah everyone said that last time

Byakuran
04-18-2011, 02:40 PM
Well this time, im in charge most of the time when im in people do it :)

erikamae
04-18-2011, 02:48 PM
I'm in, no giggling girls / slumber party this time.

jubeh
04-18-2011, 03:54 PM
I don't believe you guys

GunZet
04-18-2011, 03:55 PM
I would pop in if I could think right.
Where the hell am I.

Evil_Cake
04-18-2011, 04:01 PM
wednesday no way

Ozzaharwood
04-18-2011, 06:08 PM
Guys, if you invited me I'd join. I'm always appearing invisible but from now on I'll appear online... So yeah.

pajamajam
04-18-2011, 06:28 PM
I'm not sure everyone's forgiven you for last time, Oz.

I can only do Wednesday if it's before noon or after 9pm. My work is weird as hell this week.

Ozzaharwood
04-18-2011, 06:30 PM
What, the TV thing? O_____O

jubeh
04-18-2011, 06:33 PM
Yeah that was p obnoxious

Outcast
04-18-2011, 06:38 PM
God, what the fuck Oz?

Byakuran
04-18-2011, 07:04 PM
Mann Oz, no one will forgive you.

why do you even pick up the call if yur not gonna talk? and then also just smash our eardrums D8<

Hayashida
04-18-2011, 07:14 PM
what happened with a tv?

jubeh
04-18-2011, 07:15 PM
Think about all the things you would know if you ever showed up for these things.

Hayashida
04-18-2011, 07:16 PM
Man no one ever sets up a time, so I have no idea when to be on.

jubeh
04-18-2011, 07:17 PM
With that attitude you have no future in politics

Hayashida
04-18-2011, 07:22 PM
I had no intention of becoming a politician anyways

jubeh
04-18-2011, 07:23 PM
Wtf then how would you get into office

Hayashida
04-18-2011, 07:24 PM
I thought you became Prime Minister by beating up the old one

jubeh
04-18-2011, 07:25 PM
No you have to beat the governor general at arm wrestling.

Hayashida
04-18-2011, 07:26 PM
Dammit, the new Governor General looks super strong. The only thing I got going for me is that he's old.

jubeh
04-18-2011, 07:26 PM
And then you have to kiss the queen.

On the lips.

Hayashida
04-18-2011, 07:28 PM
...eewww

jubeh
04-18-2011, 07:30 PM
Yeah canadian government is p weird.

Hayashida
04-18-2011, 07:34 PM
Listen, I may be a badass, but even badasses have limits.

jubeh
04-18-2011, 07:36 PM
I will become prime minister of canada. Not because I desire it, but because heaven wills it.

Ozzaharwood
04-18-2011, 07:38 PM
Americans can't, sorry foreigner

Hayashida
04-18-2011, 07:38 PM
I haven't heard of any law saying you need to be born in Canada either, so it should be good to go.

edit: oz are you sure

jubeh
04-18-2011, 07:38 PM
Regardless how does either of you know where I was born.

Hayashida
04-18-2011, 07:41 PM
I don't know where you were born, but I know you arrived in the US on a chinese fishing trawler.

Also Oz, anyone can become PM as long as they have Canadian citizenship, regardless of where they were born.

Also, Jubeh, you totally closed this thread by accident again man.

jubeh
04-18-2011, 07:43 PM
Dammit this isn't going to help my political career.

Hayashida
04-18-2011, 07:44 PM
I'm sure as hell not voting for you anymore.

jubeh
04-18-2011, 07:45 PM
Welp time to move on to the next country

Hayashida
04-18-2011, 07:45 PM
try England and if you get it, make it law that everyone needs to drink tea everyday. Especially people named Lee.

jubeh
04-18-2011, 07:46 PM
Good call

Hayashida
04-18-2011, 07:47 PM
Also make me minister of something.

jubeh
04-18-2011, 07:48 PM
You can be minister of butts

Hayashida
04-18-2011, 07:55 PM
That is probably the worst position you can give anyone.

jubeh
04-18-2011, 08:00 PM
And you deserve it

Hayashida
04-18-2011, 08:02 PM
I'm calling for a re-election

Byakuran
04-18-2011, 08:40 PM
Why dnt u guys msn... i like looked really quickly and you guys posted 2 pages >_o ?

jubeh
04-18-2011, 08:41 PM
Why don't you get out of my face

Hayashida
04-19-2011, 02:26 PM
Numana don't hate us cuz we're doin our thing

Byakuran
04-19-2011, 03:45 PM
Sorry, i feel left out ):

Hayashida
04-19-2011, 05:18 PM
there there there there...
there there there there there there there there there there there there

Byakuran
04-19-2011, 05:23 PM
:cat_shy: Oh... John...you...

jubeh
04-19-2011, 05:26 PM
John you are p good at this calming people down thing

Hayashida
04-19-2011, 05:26 PM
I've had a lot of experience calming people down

ClockHand
04-19-2011, 06:45 PM
So when is going to be the Skype session?

Byakuran
04-19-2011, 06:58 PM
How about Tomorrow?

Uhm After 9pm American Time? or something i dunno...?

Hayashida
04-19-2011, 07:17 PM
There's like four time zones across the US, Numana.

ClockHand
04-19-2011, 07:18 PM
We will see.

Byakuran
04-19-2011, 07:43 PM
Hmmmm... Wasington Time aftet 9PM?

ClockHand
04-19-2011, 08:06 PM
Wassupton?

Hayashida
04-19-2011, 08:20 PM
Is that the city of Washington or Washington D.C.?

jubeh
04-19-2011, 08:22 PM
Washington is a state not a city.

ClockHand
04-19-2011, 08:28 PM
And where is Wassupton? )=

Hayashida
04-19-2011, 08:40 PM
Washington is a state not a city.
oh yeah

Byakuran
04-19-2011, 10:21 PM
Wash a ton i mean. Sorry gotta do laundry

Byakuran
04-20-2011, 05:03 PM
Are we gonna do this now or what.

jubeh
04-20-2011, 05:10 PM
Wat

Byakuran
04-20-2011, 05:35 PM
IT's Wednesday today isn't it?

jubeh
04-20-2011, 05:37 PM
Maybe

Byakuran
04-20-2011, 05:39 PM
=______________=

I'm never gonna trust this skype plan ever again, random is much better.

jubeh
04-20-2011, 05:42 PM
Told you

Hayashida
04-20-2011, 06:31 PM
Are we going to skype now?

ClockHand
04-20-2011, 06:37 PM
I was gonna go in, but now that I have read the title of the thread. I guess no (I couldn't have before, I was on classes).

jubeh
04-20-2011, 06:41 PM
Uh I got on but numana wasn't even on.

Hayashida
04-20-2011, 06:42 PM
It's hard to set up a skype when no one knows what time they should be on. We need to put a time in the thread title like "12:00am GMT" or something so everyone knows that we're gonna be on at this time.

edit: I am also on. Wtf Numana.

ClockHand
04-20-2011, 06:42 PM
so? should I get on or not?

Hayashida
04-20-2011, 06:43 PM
NUUUUMMAAAAANNNNNAAAAAA

@Clock: dunno

ClockHand
04-20-2011, 06:50 PM
Ok, we can do this, everyone who want to go on and is able to have to post now.

jubeh
04-20-2011, 06:56 PM
I can I guess

Hayashida
04-20-2011, 06:56 PM
I can skype

ClockHand
04-20-2011, 07:44 PM
Ok, so this is official. No skype for today.

Hayashida
04-20-2011, 07:50 PM
yeah. :(

ClockHand
04-20-2011, 07:52 PM
Tomorrow I guess... Even so I'm going to get late (classes) and I might not be able to stay to late (batman job).

Psy
04-20-2011, 10:38 PM
why dont you all just post in here that you are gonna be on for a bit and post the time? Allso seems you guys just go in with out a plan of what you are gonna talk about and see what happens. Might as well make a subject and let it segue into somthing else much better naturally.

jubeh
04-20-2011, 10:41 PM
We're not businessmen we really don't need a plan of what to talk about. It happens naturally.

ClockHand
04-20-2011, 10:41 PM
are you proposing yourself as the skype manager?


We're not businessmen we really don't need a plan of what to talk about. It happens naturally.

Yeah, our 4 hours silence is complete natural.

jubeh
04-20-2011, 10:43 PM
People only go silent when you are on because you make whale noises

ClockHand
04-20-2011, 10:44 PM
Dude, I thought everyone knows whale-ish.

pajamajam
04-20-2011, 10:54 PM
Did I miss a call or did it just not happen?

ClockHand
04-20-2011, 10:57 PM
not happen

pajamajam
04-20-2011, 10:57 PM
Lame.

jubeh
04-20-2011, 10:58 PM
I blame everyone but me

ClockHand
04-20-2011, 10:59 PM
I blame Numa.

pajamajam
04-21-2011, 12:01 AM
I blame my manager and also Numana.

Byakuran
04-21-2011, 09:54 AM
Ffffffffffffffffffffffffff.....


This you can't blame on just one person. I was on till 5AM waiting. D<

GunZet
04-21-2011, 10:11 AM
I blame you all.

ClockHand
04-21-2011, 10:23 AM
Is still numa's fault.

jubeh
04-21-2011, 11:12 AM
Ffffffffffffffffffffffffff.....


This you can't blame on just one person. I was on till 5AM waiting. D<

Liar I got on right when you said to get on.

ClockHand
04-21-2011, 12:39 PM
we can still do it today )=

jubeh
04-21-2011, 12:42 PM
I have to work

Sylux
04-21-2011, 12:57 PM
I'm good for tomorrow but Saturday I'm going to a baseball game so I won't be on.

ClockHand
04-21-2011, 01:04 PM
Everyone who has balls have to skype now.

Sylux
04-21-2011, 01:14 PM
I have school, and thus no balls. Sorry guys, but I'm just too feminine to join.

Hayashida
04-21-2011, 01:51 PM
So I'm on skype but no one's on.

Byakuran
04-21-2011, 02:34 PM
Liar I got on right when you said to get on.

Well, i was waiting for everyone but internet collapsed so i was waiting on the forum till someone said he/she would go on :/

Also i was doing gb at same time... But fine blame me.

jubeh
04-21-2011, 02:35 PM
But fine blame me.

Okay

Byakuran
04-21-2011, 07:23 PM
OKE WITHOUT PLANS.

LET'S SKYPE NOW.

Ozzaharwood
04-21-2011, 08:33 PM
Haya add me my name is Ozzaharwood


It's good to have you as a contact as well if I have any technical problems with the site

Sylux
04-21-2011, 08:58 PM
Added Ozzaharwoodie.

butternut
04-22-2011, 03:59 AM
In response to title: It's becuase I'm not on. Just wait till I'm out of here, and we shall have plenty of skype sessions.

Hayashida
04-22-2011, 09:02 PM
okay I'm organizing a skype convo. The details are as follows:

Event Time: Monday, April 25, 2011 at 12:30 AM London time
-----
If you live in:

•Sydney, Brisbane, etc, the time for you will be: 9:30 AM April 25
•Tokyo, Seoul: 8:30 AM April 25
•Hong Kong: 7:30 AM April 25
•Kuwait City, Baghdad: 2:30 AM April 25
•Johannesburg, Berlin, Rome, Paris, Amsterdam: 1:30 AM April 25
•London, Dublin, Lisbon: 12:30 AM April 25
•Rio De Janeiro, Halifax: 8:30 PM April 24
•Boston, Toronto, New York, Montr&#233;al, Havana: 7:30 PM April 24
•Chicago, Houston, Mexico City, Winnipeg: 6:30 PM April 24
•San Salvador, Denver, Edmonton: 5:30 PM April 24
•Seattle, San Francisco, Vancouver: 4:30 PM April 24
•Honolulu: 1:30 PM April 24

Make sure you remember: If you live in the West, the convo will be on the 24th, NOT the 25th. That's SUNDAY. If you live in the East it will be on the 25th.

NOTE YOUR TIME AND BE ON THEN IF YOU ARE ABLE TO

WE'RE GONNA MAKE THIS A GOOD ONE, GUYS. JEEZ.

Sylux
04-22-2011, 09:32 PM
I will probably be on. It is Easter Sunday, and we never do anything. Hey, come to think of it, wasn't the last successful Skype convo on Christmas day?

Evil_Cake
04-22-2011, 09:34 PM
i admire ur ambition i will get on

Hayashida
04-22-2011, 09:35 PM
Cool. Thanks.

pajamajam
04-22-2011, 09:41 PM
Whoa, I can actually make this one. Your magnificent purple mohawk really pulled through this time.

jubeh
04-22-2011, 09:49 PM
But 6:30 is when I lay down on my back and pretend to be a cat person.

Hayashida
04-22-2011, 09:56 PM
But 6:30 is when I lay down on my back and pretend to be a cat person.

I will kill you

Byakuran
04-23-2011, 07:24 AM
hmmm it'll be hard for me to come on 1.30AM i have no school 26 so i'll see my mood