PDA

View Full Version : The Where the hell is my birthday thread? thread



pajamajam
04-27-2012, 05:20 PM
Seriously you guys.

Evil_Cake
04-27-2012, 05:30 PM
o jeez

Hayashida
04-27-2012, 05:34 PM
Well this is awkward

pajamajam
04-27-2012, 05:38 PM
I see how it is.

jaidurn
04-27-2012, 05:43 PM
who are you

ClockHand
04-27-2012, 05:59 PM
)= Happy bday )=

GunZet
04-27-2012, 06:20 PM
Osnape, I was at school D:

Happy b-day Pajammajakamajfldja;dsa!!

jubeh
04-27-2012, 06:20 PM
Maggie I was going to make one but they were like you better not you better not

AlmanacnamedTime
04-27-2012, 06:21 PM
http://www.youtube.com/watch?v=kd7nSRSsnIY

pajamajam
04-27-2012, 07:19 PM
Maggie I was going to make one but they were like you better not you better not

You should have punched them in the face.

Thanks guys.

Sylux
04-27-2012, 07:36 PM
I actually had to remind my bakubro to make me one. Happy bday tho

Byakuran
04-27-2012, 08:01 PM
MAAAAAGGGIIEEEEE

HAPPY BIRTHDAYYYAYAYAYAAYY

I still have the old-picture i think, RECYCLING. http://img713.imageshack.us/img713/6341/happybdaymaggie.jpg

toast
04-27-2012, 09:55 PM
happy birthdaaay pajamajam, may you forever be jammin in pajamas

Outcast
04-27-2012, 09:56 PM
Happy Birthday.

Sylux
04-27-2012, 10:50 PM
I just realized your avatar is Kara Thrace jeez I'm late

WhenRabbitsAttack
04-28-2012, 12:36 AM
happy birthday pajamajam! sorry it's late! i'll bet you no-one makes me one either, but i don't mind C:

pajamajam
04-28-2012, 10:32 AM
Jeez Sy that's pathetic.

Fun, if you have your birthday in your profile your name will pop up on the bottom of the forums on your birthday. If you're still around when that time comes, someone will probably make you a thread.

Byakuran
04-28-2012, 02:55 PM
No bitterness, right?

HAPPY BIRTHDAY MAN.

pajamajam
04-28-2012, 10:01 PM
Nope, it's all in fun. TY!

butternut
04-29-2012, 12:16 PM
Happy Birthday P-Jam! I still like this nickname for you.

pajamajam
04-29-2012, 09:57 PM
Thanks nutbutter!

nextweek
04-30-2012, 06:43 PM
same thing happened to me ...

Outcast
04-30-2012, 07:10 PM
Thanks nutbutter!

Sounds kind of dirty when you put it that way.

GunZet
04-30-2012, 07:17 PM
same thing happened to me ...
Huhwut, oshit, did I miss it? D:

butternut
05-01-2012, 12:23 AM
Sounds kind of dirty when you put it that way.

This. P-jam isn't so bad!

Bacon_Barbarian
05-01-2012, 12:35 AM
butternut is still kind of dirty already.

pajamajam
05-01-2012, 12:37 AM
I meant like peanut butter or almond butter. What are you thinking about?

butternut
05-01-2012, 12:41 AM
butternut doesn't sound so dirty unless you make it sound dirty.

nutbutter kinda did once outcast mentioned it. though i suppose anything with 'nut' in it is going to sound dirty. maann

Bacon_Barbarian
05-01-2012, 01:18 AM
anything with 'nut' in it is going to sound dirty.

This.

WhenRabbitsAttack
05-02-2012, 03:41 AM
we did an experiment in science class called 'bouncing balls'. i kid you not

jubeh
05-02-2012, 04:01 AM
Is this chick for real

WhenRabbitsAttack
05-02-2012, 04:03 AM
yep. sadly it is true. my science teacher is an arse

Hayashida
05-02-2012, 04:12 AM
what a strange thread to post this information in

WhenRabbitsAttack
05-02-2012, 04:15 AM
yeah.... but it was wher the conversation was at, and im not gonna make a new thread or find the appropriate one cause im impatioent like that:D

Hayashida
05-02-2012, 04:20 AM
um you could go to the spam thread that's usually a safe bet. Because this is a peculiar place to post your pondering is all I'm pronouncing

WhenRabbitsAttack
05-02-2012, 04:28 AM
liking the vocab there <3 nice alliteration too. but as its already posted, it doth not make sense to post it again

jubeh
05-02-2012, 04:28 AM
Perhaps you could process what he's positing

WhenRabbitsAttack
05-02-2012, 04:30 AM
probably. but perhaps t'would be peculiar to pronounce the pecurliarities in popular places.

WhenRabbitsAttack
05-02-2012, 04:31 AM
probably. but perhaps t'would be puporting to pronounce the pecurliarities in popular places.

Sylux
05-02-2012, 07:13 AM
Please, I implore you to prerequisite your pieces of prattle with perennial and polish pulchritude.

Evil_Cake
05-02-2012, 05:31 PM
every1 must die

Sylux
05-02-2012, 11:11 PM
that's better

WhenRabbitsAttack
05-03-2012, 03:32 AM
what ther hell does pulchiritude mean?? is that a word? sylux you stupidly sorrowful soul, please explain

Sylux
05-03-2012, 07:48 AM
It means cosmetic beauty

ClockHand
05-03-2012, 01:55 PM
It just mean beauty, come from Pulchritudo which mean the same, physical appearance. It was also used for Marcus Tullius Cicero in his statements about the types of beauty (aesthetic). Ugh, damn you aesthetic classes! damn you!!!

Mr_Liebe
05-03-2012, 06:46 PM
Happy Birthday.

jubeh
05-03-2012, 06:46 PM
lol

WhenRabbitsAttack
05-04-2012, 12:42 AM
OMG i am so putting that word into an argument with my brother someday. thx sylux XD

Sylux
05-04-2012, 12:28 PM
Uh sure

WhenRabbitsAttack
05-05-2012, 05:20 AM
hmph. why do u have to make things awkward? (grr)

Sylux
05-05-2012, 08:06 AM
Uh idk

WhenRabbitsAttack
05-07-2012, 02:30 AM
ARRRGH!!!! i am FRICKIN DYING! *crack,crick,CRACK* that is the sound of my BACK! i fuckin hate the after effects of netball

Blue_Dragon
05-08-2012, 10:17 PM
Happy late b-day! I don't know when anyone's birthday is anymore. :/ Sorry. Hope it was fun!

Rio
05-10-2012, 05:59 PM
Happy belated birthday! Looks like it lasted a lot longer cuz some of us are late to these kinds of things. :cat_ohoho: