PDA

View Full Version : Spam 6: No M in Fallacy



Pages : [1] 2 3 4

Delphinus
08-08-2011, 06:36 PM
Woah I'm pissed and I'm in ur spam thread

GunZet
08-08-2011, 07:21 PM
Jubes was finally on time with closing a spam thread.

Renzokuken
08-08-2011, 07:23 PM
Lawl.

Sylux
08-08-2011, 07:43 PM
BOKU WA WAS INTENSELY LATE DESU

Evil_Cake
08-09-2011, 01:36 AM
http://failblog.files.wordpress.com/2011/07/epic-fail-photos-waterbomb-fail.gif

Hayashida
08-09-2011, 01:45 AM
haha

Sylux
08-09-2011, 02:15 AM
Aw, it's so menacing that to see it belittled so pleases me greatly :3

Fenn
08-09-2011, 09:38 AM
Is this the line for the concessions?

Sylux
08-09-2011, 11:40 AM
No Fenn you Invisible Kid. Go away, bad Metallica bearer.

Renzokuken
08-09-2011, 11:59 AM
No Fenn you Invisible Kid. Go away, bad Metallica bearer.

Hahaha

Fenn
08-09-2011, 04:04 PM
I don't even listen to Metallica that much!

Sylux
08-09-2011, 07:37 PM
It's okay, Fenn; I, too, listen to a lot of Love Otsu.

Delphinus
08-10-2011, 12:42 PM
http://img804.imageshack.us/img804/7605/politicalcompass.png

Sylux
08-10-2011, 12:50 PM
You're getting better.

Delphinus
08-10-2011, 12:55 PM
Yeah I think this is closer to my actual alignment, since I'm not all 'yeah the state should totally control most of the economy'.

Joosh
08-10-2011, 01:28 PM
Anybody know of the DiscWorld series by Terry Pratchet? They're awesome books..

Fenn
08-10-2011, 02:09 PM
I just unlocked Warlod Pro. Finally.

Gedeon
08-10-2011, 02:30 PM
Big horse in the ground!!!!!

Delphinus
08-10-2011, 07:46 PM
And this. This is why I like musicals. Also it reminds me of a hundred and one arguments I've ended up in with authority figures.


http://www.youtube.com/watch?v=FlMBcTGJ4YM

Sylux
08-10-2011, 11:36 PM
I've always wanted to have a handsome kid, give it everything it needs, educate it beyond normalcy, and all the while beat it and be elusive and repercussion-oriented so it grows to not want love, and not abuse his spouse or girlfriend, but instead become the world's greatest (though most harsh and deathly) debater. Wonder how I'll ever get a kid, though...

Hayashida
08-10-2011, 11:56 PM
Soluxsodaspaghetti, your inbox is full

Sylux
08-11-2011, 12:09 AM
Oh snap, fix'd it. @_@

Delphinus
08-13-2011, 01:59 PM
"My dear boy, I am an expert, I ought to know."
"Really? An expert in what?"
"Georgian poetry between the years 1910 and 1912."

Number of poems from 1910-1912 still known of: 24.

Bacon_Barbarian
08-13-2011, 05:49 PM
And this. This is why I like musicals. Also it reminds me of a hundred and one arguments I've ended up in with authority figures.

DEFYING GRAVITY

Man, I listend to so much Broadway stuff on Pandora while I was roadtripping this summer. <3


http://www.youtube.com/watch?v=Li8cryWN2ew


I've always wanted to have a handsome kid, give it everything it needs, educate it beyond normalcy, and all the while beat it and be elusive and repercussion-oriented so it grows to not want love, and not abuse his spouse or girlfriend, but instead become the world's greatest (though most harsh and deathly) debater. Wonder how I'll ever get a kid, though...

*cough* Don't you have one coming?

Delphinus
08-13-2011, 11:24 PM
On the topic of genetic messing around: I have thick, soft, wavy, blonde hair, fair and freckle-free skin, thin lips, large blue eyes with thin eyelashes that accentuate them further, and a face almost exactly matching the 'golden ratio' of being 1.5 times as long as its width (1.53-1.57 iirc), which is oval-shaped and thus matches any haircut well. I'm also of slim build and have a fairly symmetrical face, all in all.

Imagine a female with these features and imagine how attractive they would be.

I am not female. O__O

Sylux
08-13-2011, 11:36 PM
A straight guy kept staring at me one day when I put my hair up. I went to Gap another day to buy a shirt and they called me "ma'am". Granted, once I corrected them they apologized, but not before I corrected them. You know what, this is really starting to sound like a masochist party.

Gedeon
08-14-2011, 04:24 AM
Lol People only called my Chinese since i have little eyes.......................-v-

Bacon_Barbarian
08-14-2011, 09:25 AM
Del, Sketty, this is why you grow facial hair.

Delphinus
08-14-2011, 10:28 AM
I don't get mistaken for a woman. I do actually have testosterone in my body. >__>

Delphinus
08-14-2011, 10:39 AM
Man, I listend to so much Broadway stuff on Pandora while I was roadtripping this summer. <3

NO ONE MOURNS THE WICKED

Man that song is not as awesome as some of the others. Such as this one.


http://www.youtube.com/watch?v=4I8pneJkxBY

Sylux
08-14-2011, 11:55 AM
Del, Sketty, this is why you grow facial hair.


It's either the beard or long hair.

:(

Bacon_Barbarian
08-14-2011, 01:48 PM
:(

MOTHERS BE DAMMNED!


Man that song is not as awesome as some of the others. Such as this one.


http://www.youtube.com/watch?v=4I8pneJkxBY

Eh. Lion King Soundtrack still pwns Wicked.

Delphinus
08-14-2011, 01:55 PM
Eh. Lion King Soundtrack still pwns Wicked.

You are so wrong it's not even funny.

Bacon_Barbarian
08-14-2011, 03:35 PM
You obviously have never seen it live.

Gedeon
08-15-2011, 06:19 AM
nah i like the Aladdin soundtrack better.

Sylux
08-15-2011, 04:13 PM
I had to sing a bunch of Beauty and the Beast songs live once. Shit was nerve-racking the second time, but only cuz the first time was for middle schoolers.

Bacon_Barbarian
08-15-2011, 04:46 PM
nah i like the Aladdin soundtrack better.

*smacks*

I'm talking about the Broadway production. Not the movie. :P

ION: I was recently told I look like Leonardo DiCaprio. Yay?

Socrates
08-15-2011, 05:48 PM
You are so wrong it's not even funny.

+ 1

Byakuran
08-15-2011, 06:36 PM
http://img405.imageshack.us/img405/9663/snapshot20110815.jpg

Sylux
08-15-2011, 08:03 PM
Talk about high def

Ozzaharwood
08-15-2011, 08:22 PM
Rofl, wth

Man. It's been thunderstorming 3 days in a row here. I like thunderstorms, but 3 days in a row? >____<

*Throws self over balcony railing*

Evil_Cake
08-15-2011, 08:35 PM
thunderstorms are the best. theres more to aim at

Delphinus
08-15-2011, 08:55 PM
Rad song. Buying guitar. Will probably learn the guitar line for this thing because it's easy but not as clich&#233; as Smoke On The Water or w/e,


http://www.youtube.com/watch?v=SVdUyN25aSI

Evil_Cake
08-15-2011, 09:00 PM
guitars are super cliche. cool people play tubas

jubeh
08-15-2011, 09:03 PM
Cool people play the native american pan flute

Delphinus
08-15-2011, 09:24 PM
Guys I was going for hipster not bearded hippie on the scale of non-mainstreamishness.

okay I edited my earlier post to actually contain the song >_<

jubeh
08-15-2011, 09:30 PM
Cool people play jazz keyboard non-ironically.

Evil_Cake
08-15-2011, 09:33 PM
a beard would only hamper ur tuba playing ability

Byakuran
08-15-2011, 09:34 PM
Talk about high def

im getting blu-ray

Sylux
08-15-2011, 10:59 PM
Tuba sux Oboe is where it's all at

Evil_Cake
08-15-2011, 11:06 PM
ok but u can kill people with a tuba way easier

Sylux
08-15-2011, 11:16 PM
True and you can put your head in it

jubeh
08-15-2011, 11:20 PM
Its also a portable toilet

Evil_Cake
08-16-2011, 12:10 AM
respect the tuba

Byakuran
08-16-2011, 07:41 AM
No.

Gedeon
08-16-2011, 08:03 AM
When some of you guys learn how to play the Accordion let me know. Cuz thats the coolest thing evah!

Bacon_Barbarian
08-16-2011, 08:06 AM
When some of you guys learn how to play the Accordion let me know. Cuz thats the coolest thing evah!

+10 to Gedeon.

Evil_Cake
08-16-2011, 11:03 AM
minus a million

Sylux
08-16-2011, 12:56 PM
Ocarina is best

Byakuran
08-16-2011, 01:00 PM
No.

Renzokuken
08-16-2011, 01:14 PM
Yes.

Byakuran
08-16-2011, 02:18 PM
Whatever.

Ozzaharwood
08-16-2011, 02:20 PM
Whatever yourself.

Bacon_Barbarian
08-16-2011, 03:17 PM
All the time baby.

Renzokuken
08-16-2011, 06:12 PM
You need help.

Evil_Cake
08-16-2011, 06:13 PM
dont we all need a little help sometimes

Sylux
08-16-2011, 06:42 PM
Guys, guys, can't we all just be friends and get a-bong?

Byakuran
08-16-2011, 07:00 PM
Go shit in a cow.

Sylux
08-16-2011, 07:13 PM
No wai! >_<

Bacon_Barbarian
08-16-2011, 08:25 PM
You need help.

You can help me anyday. Grrrr. *licks*


dont we all need a little help sometimes
Yup. Yup.


Guys, guys, can't we all just be friends and get a-bong?
Yeah man. *smokes* I CAN PAINT WITH ALL THE COLORS OF THE WIND!! :D

Fenn
08-16-2011, 09:20 PM
I still can't find the concessions stand. Just a bunch of people smoking...

Ozzaharwood
08-16-2011, 10:11 PM
Go ask the smoking people where it is, duh.

EDIT: If anyone wants a new sig or avatar, (or wants to make some for other people) make sure to check out my thread in the recruitment and requests section.

Evil_Cake
08-16-2011, 10:36 PM
hmm i thought i had sigs disabled. can u still do that in this forum

Ozzaharwood
08-16-2011, 10:52 PM
I have one, can you not see it? O:

jubeh
08-16-2011, 10:59 PM
Yeah how do you disable them

Edit: nvm figured it out

Ozzaharwood
08-16-2011, 11:20 PM
Sig hater

Sylux
08-16-2011, 11:38 PM
Sigs suck unless they have a purpose (like linking to your audition thread on the VAA or something).

Fenn
08-17-2011, 09:35 AM
If I wanted to make an animated gif, where would I start?

pajamajam
08-17-2011, 09:43 AM
With the first frame.

Delphinus
08-17-2011, 09:52 AM
http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504
:cat_rosy:

Jubeh edit

Gedeon
08-17-2011, 12:22 PM
=_='........................WTF DEL?????!!!!!!

can i get that on a CD?:cat_blood:

Sylux
08-17-2011, 12:40 PM
Er, I don't get it. Why is he surprised?

Renzokuken
08-17-2011, 12:42 PM
*shrugs*

So results day anyone?

Sylux
08-17-2011, 04:08 PM
Yeah turns out I'm pregnant

Byakuran
08-17-2011, 04:13 PM
Congrats.

Sylux
08-17-2011, 04:56 PM
Thanks man I've been trying to form a babby for a few years now.

Renzokuken
08-17-2011, 05:48 PM
I think I should decide the name.

Sylux
08-17-2011, 06:34 PM
Go ahead man I'm fresh out of names from all the other babby I've had

Gedeon
08-17-2011, 06:41 PM
Gedeon?!! :D

Ozzaharwood
08-17-2011, 08:33 PM
Hey guys look at my awesome new desktop.

http://img228.imageshack.us/img228/8862/desktop2s.jpg

Sylux
08-17-2011, 08:49 PM
What is that, 1600x900?

Superdooperphailmachine
08-17-2011, 08:50 PM
That thing in the corner is creepy.

Ozzaharwood
08-17-2011, 09:00 PM
What is that, 1600x900?

The picture is 800 x 450, and my desktop (err, screen? Iunno.) is 1920 x 1080.


That thing in the corner is creepy.

Lol, I thought someone would say that. I got it off dA, it controls WinAmp which I thought was kinda cool.

Sylux
08-18-2011, 12:22 AM
Izzat Ubutnu?

Ozzaharwood
08-18-2011, 01:05 AM
Lolwut

goggy
08-18-2011, 06:16 AM
I got a C in maths and physics for AS. :x I got As in psychology and history, but

C

C

DrPumpkin
08-18-2011, 07:16 AM
Always look on the bright side of life~

Delphinus
08-18-2011, 08:01 AM
Got my exam results:

A* in English
A in Sociology
B in Classical Civilisation (fluke though, I just messed up one of the exams due to lack of revision, gonna resit it; I got 96&#37; or something on the other exam, which is an A*)
C in Computer Science (which is awesome for not doing half the work this year ;))

Fenn
08-18-2011, 09:27 AM
Got my exam results:

A* in English
A in Sociology
B in Classical Civilisation (fluke though, I just messed up one of the exams due to lack of revision, gonna resit it; I got 96&#37; or something on the other exam, which is an A*)
C in Computer Science (which is awesome for not doing half the work this year ;))

You forgot your F in Modesty. :D

Delphinus
08-18-2011, 09:35 AM
You forgot your F in Modesty. :D

Man only the Computer Science part of that post could be construed as boasting. The rest of it is just facts. :P

But yeah I always fail Modesty. Pride is more my thing; see my sig.

Sylux
08-18-2011, 10:35 AM
Also personal-centralism...

Renzokuken
08-18-2011, 03:58 PM
Hmph.

Fenn
08-18-2011, 05:17 PM
Man only the Computer Science part of that post could be construed as boasting. The rest of it is just facts. :P

But yeah I always fail Modesty. Pride is more my thing; see my sig.

Yeah I know I wasn't talking about the grades, just you.

And will someone please point me towards the...
http://files.leagueathletics.com/Images/Club/4975/Images/concession_stand.jpg

FINALLY!

Delphinus
08-18-2011, 09:23 PM
Yeah I know I wasn't talking about the grades, just you.

Sigged then

Outcast
08-18-2011, 10:41 PM
So I finished my first ever mech model, took forever to finish.

Byakuran
08-19-2011, 05:20 AM
Did you upload it on this, because i've never seen any of your drawings...

Outcast
08-19-2011, 08:00 AM
No I mean one of these.

http://www.gundamplanet.com/media/catalog/product/cache/1/image/370x/d1e45073b049284d4096233a1fa94db5/0/8/089_kampfer_01.jpg



Hey jubeh any advice for how work with coloring and crap?
Mostly is there any way to prevent/get rid of the little white marks when you tear the piece off of the rack?

Titania
08-19-2011, 09:50 AM
Hey guys i've lurked here and i really like what i've seen, so i signed up a few days ago :D

Fenn
08-19-2011, 11:02 AM
No I mean one of these.

http://www.gundamplanet.com/media/catalog/product/cache/1/image/370x/d1e45073b049284d4096233a1fa94db5/0/8/089_kampfer_01.jpg



Hey jubeh any advice for how work with coloring and crap?
Mostly is there any way to prevent/get rid of the little white marks when you tear the piece off if the rack?

Hey a Transformer!

Delphinus
08-19-2011, 11:06 AM
I think it's a Gundam...

Outcast
08-19-2011, 12:12 PM
Hey a Transformer!

Burn in hell.


I'm so fucking sick and tired of every person who sees a mech go "hey a transformer!".

Evil_Cake
08-19-2011, 12:18 PM
wow

Outcast
08-19-2011, 12:23 PM
Mao

jubeh
08-19-2011, 02:06 PM
Burn in hell.


I'm so fucking sick and tired of every person who sees a mech go "hey a transformer!".

Haha way to overreact.


I think it's a Gundam...

Wow does that really look like a gundam to you go kill yourself you useless cunt.

Evil_Cake
08-19-2011, 03:03 PM
is it from Big O?

Delphinus
08-19-2011, 03:18 PM
Wow does that really look like a gundam to you go kill yourself you useless cunt.

Flagged for inappropriate language. A mod will deal with you, you foul-mouthed person.

CypressDahlia
08-19-2011, 03:38 PM
Yeah, I hate that, too. Not every mech is a goddamn Transformer. Esp. as a person who draws mechs a lot, I hate when someone leans over my shoulder and goes "is that a transformer?". They assume that just because that's all they know about mechs, that's all everyone else knows about mechs as well. We're not all foreign media hermits, dammit.

jubeh
08-19-2011, 04:34 PM
Well stop drawing transformers

Byakuran
08-19-2011, 08:20 PM
I love the Windmill Gundam, if you find the link give it to me cyp. i need to bookmark it.

It wasnt this one was it?

http://i259.photobucket.com/albums/hh290/Forbin2113/WindmillGundam.jpg

no right?

Psy
08-20-2011, 12:18 AM
I cant get into the GB :cat_cryincorner:. I allso dont feel well all of the sudden. this sucks.

indescribable
08-20-2011, 12:50 AM
I can't either, nor can Anty. Apparently e, nwap and Cype can, though. I'm not sure what the deal is.

jubeh
08-20-2011, 01:31 AM
What's the deal

Fenn
08-20-2011, 11:28 AM
Guys I know it's not a Transformer. It's the telegraphed, almost guaranteed reaction of at least one bystander that tempts me to say it.

Obviously it's a Stormtrooper.

Sylux
08-20-2011, 11:30 AM
stfu noob it's a Zoid

Hell_Baron
08-20-2011, 02:45 PM
you guys are all wrong, it's obviously a piece of plastic

Fenn
08-20-2011, 04:10 PM
you guys are all wrong, it's obviously a piece of plastic

I see bits of metal.

jubeh
08-20-2011, 04:21 PM
Idk what grade that model is but I can almost guarantee you it doesn't come with metal sprues.

Outcast
08-20-2011, 06:56 PM
you guys are all wrong, it's obviously a piece of plastic

:lol:

@jubeh: high grade, I really have no idea what's the best to get, I just got the prettiest looking one.

jubeh
08-20-2011, 08:01 PM
What suit is that anyway

Gedeon
08-20-2011, 08:30 PM
on more important matters, WT@<----(this here is so that Del can't flag me :P) is with th GB!!!!!?????

Outcast
08-21-2011, 04:18 AM
What suit is that anyway

MS-18e Kämpfer it appears in 0080 war in the pocket.

jubeh
08-21-2011, 01:07 PM
Ic I haven't seen war in the pocket but I have some minis from it.

Outcast
08-21-2011, 01:44 PM
Which ones?

jubeh
08-21-2011, 02:14 PM
I have two of that alex gundam but Im not sure who else.

Outcast
08-21-2011, 02:43 PM
Urg the alex pretty but
The way it defeats the Kämpfer is bullshit.

Byakuran
08-21-2011, 04:03 PM
i have no idea what you guys are talking about. must be a guy thing.

Fenn
08-21-2011, 05:51 PM
i have no idea what you guys are talking about. must be a guy thing.

I didn't know you were a girl. You may wanna display that on ur profile so ignorant people like me don't make wrong assumptions.

Evil_Cake
08-21-2011, 05:54 PM
no hes a guy

Renzokuken
08-21-2011, 05:56 PM
Usurped.

Fenn
08-21-2011, 05:57 PM
What just happened?

Byakuran
08-21-2011, 07:24 PM
You got Usurped.

Sylux
08-21-2011, 11:05 PM
No Numana is definitely a chick man I seen her on a farm

Psy
08-22-2011, 01:29 AM
No Numana is definitely a chick man I seen her on a farm
Man you spelled "in" "the" and "kitchen" all wrong. what is wrong with you?

Mr_Liebe
08-22-2011, 02:19 AM
Hello.

Outcast
08-22-2011, 06:39 AM
Man you spelled "in" "the" and "kitchen" all wrong. what is wrong with you?

...

Joosh
08-22-2011, 08:45 AM
Liebe whered you go

Fenn
08-22-2011, 09:09 AM
You got Usurped.

*Google: define usurped*

*To take a position of power illegally or by force.*

What power did I have here and how did Byakuran take it?

Renzokuken
08-22-2011, 04:26 PM
Fenn...

Mr_Liebe
08-22-2011, 04:27 PM
Away, felt I should give some of the people here time to cool off.

Renzokuken
08-22-2011, 04:35 PM
What happened this time? You didn't touch anything did you? They hate that.

Byakuran
08-22-2011, 05:31 PM
No Numana is definitely a chick man I seen her on a farm


Man you spelled "in" "the" and "kitchen" all wrong. what is wrong with you?

Actually, you are both right my farm IS my kitchen.

Fenn
08-22-2011, 08:25 PM
Fenn...

Goddamnit why doesn't anyone in Chatterbox just explain things to me. What does it mean that I got "usurped" by Byakuran????????

ARGH!

jubeh
08-22-2011, 08:33 PM
Its so obvious

Evil_Cake
08-23-2011, 12:24 AM
go here for good time

http://www.mangatutorials.com/forum/showthread.php?188-Chapter-9-Battle-of-Corpse-Mountain!

Mr_Liebe
08-23-2011, 03:35 AM
So.. what did I miss?

goggy
08-23-2011, 07:37 AM
Not much, I guess.

butternut
08-23-2011, 08:37 AM
I can see i missed a lot!

We're already on spam 6?!!!!!

phew! work work work.

Renzokuken
08-23-2011, 01:10 PM
Already? Back in the old days we'd have a newer one than six.

Evil_Cake
08-23-2011, 01:28 PM
when i was a kid, we went through at least 10 spam threads a week

wolfman
08-23-2011, 02:29 PM
when i was a kid schnorkal or whatever his name was made a spam thread
it was filled with lols

Gedeon
08-23-2011, 02:32 PM
That was the golden age...........now im here ...................:D

Evil_Cake
08-23-2011, 03:00 PM
wtf earthquake

Renzokuken
08-23-2011, 03:18 PM
Yeah how goes those Earthquakes.

Evil_Cake
08-23-2011, 03:23 PM
EVERYBODYS DEAAAAAAAAAAAAADD

no not really I thought it was my clothes washer at first

Renzokuken
08-23-2011, 03:42 PM
LOL what?

Fenn
08-23-2011, 04:26 PM
Its so obvious

:cat_ahhh:

STOP IT! JUST TELL ME!


EVERYBODYS DEAAAAAAAAAAAAADD

no not really I thought it was my clothes washer at first

What the hell kind of clothes washer do you own...

Evil_Cake
08-23-2011, 04:35 PM
idk it calls itself megatron

Gedeon
08-24-2011, 11:37 AM
OH i got a toaster that wants to rule the world. :D

Hell_Baron
08-24-2011, 11:49 AM
HA! that's nothing, i once caught my coffeemaker trying to rape a spider!

wolfman
08-24-2011, 12:03 PM
where the hell are you guys buying this stuff O_o

Evil_Cake
08-24-2011, 01:03 PM
walmart

Hell_Baron
08-24-2011, 02:39 PM
I got my coffeemaker from a fleamarket right next to a gravesite of some kind of satanic cult

GunZet
08-24-2011, 04:18 PM
You guys ever went out and had a really nice dinner that costs a lot. Sat on the toilet and squeezed real hard and then thought of how much money you're gonna flush away in a few minutes?

I did.

Fenn
08-24-2011, 04:41 PM
You guys ever went out and had a really nice dinner that costs a lot. Sat on the toilet and squeezed real hard and then thought of how much money you're gonna flush away in a few minutes?

I did.

Not too much if you think about it. The important stuff goes to ur body (bones, muscles, energy for cells).

I HAVE done the above and thought about how much it was worth it...

GunZet
08-24-2011, 04:44 PM
Important stuff...from McDonalds? Please enlighten me.

jubeh
08-24-2011, 04:56 PM
I take a dump while reading fight club so I dont give a shit about any of that

GunZet
08-24-2011, 05:01 PM
What do you give a shit for then?

jubeh
08-24-2011, 05:08 PM
I only give a shit about dumping

GunZet
08-24-2011, 05:14 PM
Size of the load is the payout.

Evil_Cake
08-24-2011, 05:23 PM
big dumps are the best, theres more to aim at

Delphinus
08-24-2011, 05:34 PM
this has been the best week ever

I turned 18, watched an epic musical, and apparently now I have a girlfriend. o-o

jubeh
08-24-2011, 05:42 PM
this has been the best week ever

I turned 18, watched an epic musical, and apparently now I have a girlfriend. o-o


http://www.youtube.com/watch?v=wXw6znXPfy4

Hell_Baron
08-24-2011, 05:49 PM
this has been the best week ever

I turned 18, watched an epic musical, and apparently now I have a girlfriend. o-o

BWAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

oh wait you're serious aren't you?

GunZet
08-24-2011, 05:55 PM
watched an epic musical
an epic musical,
epic musical,
musical

O_O

Delphinus
08-24-2011, 06:00 PM
Musicals put power into words that heightens their emotional effect by several orders of magnitude. Problem?

jubeh
08-24-2011, 06:02 PM
Musicals put power into words that heightens their emotional effect by several orders of magnitude. Problem?


http://www.youtube.com/watch?v=lJJj-TlrikM&feature=related

Bacon_Barbarian
08-24-2011, 06:38 PM
Hey now, Broadway is amazing. Don't hate on Del.

GunZet
08-24-2011, 06:41 PM
http://www.youtube.com/watch?v=lJJj-TlrikM&feature=related
I ain't hatin'

Gedeon
08-24-2011, 06:49 PM
i have one more year until my parents have all the rights to throw me out -_-'

Delphinus
08-24-2011, 06:52 PM
...apparently now I have a girlfriend. o-o

I think Jubeh missed this part. O__O

jubeh
08-24-2011, 06:54 PM
I think Jubeh missed this part. O__O


http://www.youtube.com/watch?v=P2fmZ2C2CdA&feature=related

CypressDahlia
08-24-2011, 07:15 PM
Broadway is a form of media bogged down by cliches and overall campiness.

Byakuran
08-24-2011, 07:22 PM
Campiness? like campingness?... why are they camping?

Also i just drank some 100&#37; pure beet juice and like my brain hurts.. it feels like tis getting all pumped up...
IT CANT HANDLE..

I bet megamind started as a normal man.. but after too much juice... BAM

jubeh
08-24-2011, 07:22 PM
Man megamind was born that way did you even watch the movie. Wow.

Byakuran
08-24-2011, 07:28 PM
no i didn't, im not some lozer.

I just BEETJUICE.

jubeh
08-24-2011, 07:29 PM
Man get out of this thread you're making me rage

Evil_Cake
08-24-2011, 07:42 PM
jeez

jubeh
08-24-2011, 07:42 PM
Im raging bro

Byakuran
08-24-2011, 07:53 PM
You raging over the internet? Hahahahaha over what some teenage girl said? Hahahaha

jubeh
08-24-2011, 07:55 PM
I'm like a volcano of rage

Delphinus
08-24-2011, 07:58 PM
I'm like a volcano of rape

GUYS, JUBEH IS THERION

Byakuran
08-24-2011, 08:04 PM
does lava spew from your head?

Evil_Cake
08-24-2011, 08:07 PM
no rage does foo

jubeh
08-24-2011, 08:09 PM
GUYS, JUBEH IS THERION


http://www.youtube.com/watch?v=TwhhNgjxkp8&feature=related

Bacon_Barbarian
08-24-2011, 10:30 PM
Broadway is a form of media bogged down by cliches and overall campiness.

And you hate it why?

Gedeon
08-24-2011, 10:38 PM
Im still pondering the thought of Numana being a teenage girl......................................not going so well.

Evil_Cake
08-24-2011, 10:42 PM
gross man

jubeh
08-24-2011, 10:43 PM
Perverts itt

Hell_Baron
08-25-2011, 12:37 AM
Im still pondering the thought of Numana being a teenage girl......................................not going so well.

then stop visiting Rule63.

Delphinus
08-25-2011, 04:00 AM
Im still pondering the thought of Numana being a teenage girl......................................not going so well.

Here's something for you: I imagine Byakuran as either a vacuous libby, like this (http://www.youtube.com/watch?v=3rXxrVQB_E0), or one of those who listens to Joy Division, The Smiths, etc. while moaning about their lives. That could just be because she's mean to me though. :D

Outcast
08-25-2011, 05:29 AM
Netherland Indian

Renzokuken
08-25-2011, 08:35 AM
Imagine a face. Now imagine a hand in place of that face. Slap some long hair on and that is Numana.

DrPumpkin
08-25-2011, 10:11 AM
So she's a hairy hand?

Gedeon
08-25-2011, 11:21 AM
First of all ^LOL at Doc's comment
Second WHY THE HECK EVERYONE THOUGHT I WAS THINKING 'BOUT SOMETHING PERVERTED!???

Outcast
08-25-2011, 12:23 PM
Shut up you sick bastard.

GunZet
08-25-2011, 04:56 PM
Spam 666

Renzokuken
08-25-2011, 07:20 PM
So she's a hairy hand?

Don't tell anyone. Not even her.

Hell_Baron
08-26-2011, 07:09 AM
Sweet Jesus, i don't know what my neighbour did last night but my guess is he is currently clogging his toilet with vommit... rather loud i might add.

Byakuran
08-26-2011, 10:48 AM
Imagine a face. Now imagine a hand in place of that face. Slap some long hair on and that is Numana.

I hate you. ORANGE

Awwww.. everyone has some kind of thought about me, man thanks <3

Renzokuken
08-26-2011, 02:26 PM
I hate you. ORANGE

Awwww.. everyone has some kind of thought about me, man thanks <3
You crossed the line.

jubeh
08-26-2011, 02:42 PM
You've gone too far this time

Bacon_Barbarian
08-26-2011, 04:00 PM
Syluxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, what's your AIM Usernaaaaaaaaaaaaaaaaaame.

Sylux
08-26-2011, 04:57 PM
sylux117@hotmail.com

Bacon_Barbarian
08-26-2011, 05:17 PM
cool

Psy
08-26-2011, 05:51 PM
WTF? When the hell did I get this avatar???????

Bacon_Barbarian
08-26-2011, 06:01 PM
Today?

Psy
08-26-2011, 06:02 PM
HOW?

Evil_Cake
08-26-2011, 06:05 PM
some dark voodoo

Psy
08-26-2011, 06:13 PM
That is much better.

Evil_Cake
08-26-2011, 06:42 PM
cool is that a wax dummy

Ozzaharwood
08-26-2011, 07:01 PM
He's your long lost brother, Cake. Your parents sold him.

You're next.

Evil_Cake
08-26-2011, 07:02 PM
but im a cake only my candles are wax

Renzokuken
08-26-2011, 07:02 PM
Oh God look what you've done.

Byakuran
08-26-2011, 07:16 PM
WTF? When the hell did I get this avatar???????

Because Daniel Henney is freakin howt. (healsosingsabit) (http://www.youtube.com/watch?v=VcaCzLopdcI)

Bacon_Barbarian
08-26-2011, 08:02 PM
Man, Ohio needs good conventions.

Delphinus
08-26-2011, 08:43 PM
http://30.media.tumblr.com/tumblr_l8r5utYTXO1qdg3eyo1_500.jpg

Gedeon
08-27-2011, 12:01 AM
People from MT
http://cdn3.knowyourmeme.com/i/000/089/665/original/tumblr_l96b01l36p1qdhmifo1_500.jpgY U NO MAKE YOUR FACES YUR AVATARS?

Evil_Cake
08-27-2011, 12:14 AM
that'd be gross

Gedeon
08-27-2011, 12:42 AM
Oh come on! I would love to see a cake with wax candles every time i see your post! :D

DrPumpkin
08-27-2011, 12:58 AM
It is because THEY are everywhere and THEY are watching.

pajamajam
08-27-2011, 01:14 AM
This is my face.

Bacon_Barbarian
08-27-2011, 01:36 AM
Sexy

Hell_Baron
08-27-2011, 09:07 AM
FURRIES?! NOT ON MY WATCH!!

Gedeon
08-27-2011, 09:39 AM
It is because THEY are everywhere and THEY are watching.

Who doc? Lemons? XD

Sylux
08-27-2011, 10:35 AM
FURRIES?! NOT ON MY WATCH!!

http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/original/000/129/121/qPQ6u.png?1306977939

Byakuran
08-27-2011, 10:49 AM
It is because THEY are everywhere and THEY are watching.


Did you watch too much LOST? THE OTHERSSS~

Bacon_Barbarian
08-27-2011, 11:02 AM
FURRIES?! NOT ON MY WATCH!!

How dare you call me a furry! I would never have sex with a cat girl. That's nasty. I'm just into bestiality man, leave me alone.

Delphinus
08-27-2011, 11:12 AM
Cat girls are basically just regular girls with cat ears on.

I'd hit a playboy bunny, why not a catgirl?

Outcast
08-27-2011, 11:23 AM
But would you hit renamon?

Byakuran
08-27-2011, 01:01 PM
lol. xD You always make me laugh, Outcast :'D


Here's something for you: I imagine Byakuran as either a vacuous libby, like this (http://www.youtube.com/watch?v=3rXxrVQB_E0), or one of those who listens to Joy Division, The Smiths, etc. while moaning about their lives. That could just be because she's mean to me though. :D

Oh btw, i couldn't listen to this the other time because i didnt have my earbuds...

and lol PO-PU-LUUURR, Why would someone like that join a mangadrawung forum? and like always post on chattebox makes no sense...